2 december.

eftersom ingen ha varit hemma på hela kvällen så har jag haft tvn!
och bara för jag en gång skull kan gotta mig i soffan från 7 till typ 10 med alla kanaler jag kan se så fanns det typ ingenting jag verkligen ville se "/ fan vad tragiskt! inte ens fotboll ... en NHL match, en halv iaf .. nåväl!

får se om jag beger mig in imorgon till karlskrona, så drygt att ligga och köra bara för att röntgas, det ta typ max 10-15 minuter, men ja jag måste ju göra det annars får jag betala 300 spänn inom 2 månader ;s

men nu ska jag flyga till min säng, titta på one tree hill hela kvällen/natten, njuta av ett glas cola!

och imorgon ska jag börja på min satans svenska bok! goooooooooooooooooooooddiieee.
OCH BTW, jag ska börja träna nu, inte träna på gym alldeles för dyrt och jag är inte här om ett år så det känns onödigt att skriva upp sig för ett år och ett halvår kosta fan 400 spänn i månaden, INTE VÄRT!
iaf, ut och springa, gå oftare, mest röra på mig .. vi kan kalla det träning. - låter som ett nyårslöfte för malins del!
och påtal om nyår har ju Herr Daevy(fyfan vad hans efternamn se konstigt ut, jag tror jag stavat fel) fest och om inte så har fröken Lindén! ... Men herregud det är ju Davey han heter killen, fan ska det stavas sådär för?

/ tummen upp.
märker att min blogg inte visar datum osv, får väl börja skriva det själv.
2 december 23:09 (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback