18dec

hur börjar mitt jullov?
- inglorious bastard, dusch, äcklig kebab, popcorn, massvis av cola, en fredrik och snö!

En tarantino film, det är inte fyskam på fredagskvällen.
dock ... var den långsam, men jäääävligt nice och jävligt bra att judarna fick sin hämnd.
den var jävligt fin filmad och jag älskar när tyskarna få vad dom förtjäna, .. den var rå och alla dog!
precis så som det ska vara, ingen som lät någon gå (; men ja lite för långsam!

nu ska jag dricka mer cola och vi kollar visst på poker?
iaf fredrik ... " ååååååååh? NEEEJ, aameeehn din idiot" det enda jag hört och så kan han inte sitta still heller!
- det verka ju inte vara SÅ JÄVLA roligt :/


Kommentarer
Postat av: Madicken

Hej!

Allt bra idag..? :D

2009-12-19 @ 16:52:20
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback