16december.

jag: har ni sätt dom satt upp skylt med förbjud att pakera nu utanför här när det är hockey.
mamma: nej det är pappa.
pappa: ja det har jag gjort, jag snodde en ifrån korsningen!

jag: skulle ni accepterat mig om jag säger jag är gay (pappa hatar homosexuella och allt vad det innebär)
pappa: usch, dom borde låsas in ..
mamma: ja det hade man väl fått göra ... kanske?
pappa: aldrig i livet, du hade åkt ut ur huset, ja någon Viasat box hade du aldrig fått iaf.
jag: HÄRLIGT, då vet jag att ni älskar mig?
pappa: det är ju bara för att du är redig?

det är alltid kul att låtsas leka gay, för han bli lika rädd varje gång.
han lever kvar på 60 talet och då var inte bögar något bra över huvudtaget, så är det väl säkert mycket nu.
men det accepteras väl enklare, iaf av mig. jag skiter i vilket, men han gör inte (;

MOT SARA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback