14 december.

VG på naturkunskaps provet, himla nöjd med tanke på att jag inte ens läste igenom allt.
var sjukt säker på ett knapert G, även om gränsen var ganska låg.
hade det varit en annan lärare hade jag nog bara haft G, men nu hade man turen med sig (;

orkade verkligen inte med Lucia, somnade runt 4-5 inatt, så jag sov till halv elva istället, började vid tolv med den sista religionen (: wooonderfuuuulllll!

åkte med fredrik till karlskrona, var så sugen på mcdonalds, och det blev det!
även en julklapp till mamma och tjockis, dom får en spikmatta tillsammans!
det kan dom behöva!

ikväll ska jag somna tidigt, imorgon är det nog bara lektion till tolv, har ju egentligen svannte sen.
men han gick ju till final i dansbandskampen, så är väl tveksamt om han kommer, vi får la se!

snart är det julafton, det betyder pengar till min ansökan!
så efter jul ansöker jag ... usa here i come! augusti 2010.
tänk om det verkligen händer? man ska väl inte hoppas på för mycket, finns ju dom som fortfarande vänta!
men nej åtafan, klart jag ska komma iväg!

NÄSTA VECKA ÄR DET JULAFTON!
det är minus 6 grader, det ha snöat som fan igår, snöat lite idag, och imorgon skulle massa snö komma, läste också att vi får en vit jul, och det har ju inte hänt på MÅÅÅNGA ÅR!
Henke Larsson har blivit fotbollstränare för Landskrona.
VILKA BRA TIDER VI HA FRAMÖVER! (om det kommer snö så ..... )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback