10december.

jag har inte ens ångest över att ha pluggat max 3 timmar till provet imorgon.
och dom 3 timmarna har jag knappt lärt mig nånting.
men här sitter jag? bryr mig inte ett skit om hur det kommer att gå imorgon, är alldeles för trött och för skoltrött.
jag antar jag kan fixa de andra proven vi ska ha nästa år istället, jag ha ett vg i bagaget redan.
vi får se. jag läser igenom det lite snabbt innan läggdags, nu vill jag redan sova dock!

har inte firat mamma heller ännu, dom äter tårta, jag är inte på humör, men hon bryr sig nog inte.
tjockis sitter där ute också, palla inte ...

snart heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelg!
och så kommer jocke om 1 vecka och 5 dar sådär.
inte har jag köpt en enda julklapp heller, och jag är inte ens stressad ... jag köper nåt på maxi.
ska bara ha till mamma, farmor och ja fredrik .. - men om man inte säger vad man vill ha få man inget (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback