trött!

fyfan så trött jag var igår kväll.
slocknade nog direkt och vaknade sen runt 7 för att min äckliga granne alltid ska såga.
kan han inte göra det där han ha sin skog eller nåt istället ...
nej men sen ska han BARA SÅGA i typ 30 minuter så man inte kan somna om.
fick gå upp på övervåningen och in i jockes gamla rum, så långt bort som möjligt och sova.

nu är jag ändås trött och ska snart åka till karlshamn, tror jag iallafall?
eller kanske olofström, vi får se vilket det blir!
ska iaf hem till sara sen och hämta greveholm på dvd, jag ha bara på vhs och den har pajjat.
lite synd, för greveholm ska ju egentligen ses på vhs.

nahep, nu kommer väl fredrik snart och plocka upp mig.
jag nynna på greveholm och så är det 6 dagar kvar till vi sticker till kreta!
om 7 dagar ligger vi på stranden nu, fyfan så skönt! - få börja skriva en pack-lista så jag verkligen ha med mig allt.
vore retfullt och glömma nåt super viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback