trött och taggad.

tisdag morgon, eller iaf halv ett.
jag är trött som en get och jag bör börja röra på mig för har lovat mig själv att tvätta det sista till Grekland idag.
eftersom vi sticker imorgon på kvällen och jag ska fixa lite på banken, köpa nytt nässpray (; och åksjuketabletter.
träffa sofia och så va (;
jag spy alltid när jag flyger, ifs aldrig till sthlm eller thailand heller för den delen.
men sist jag åkte till grekland, spanien,cypern osv - LIKA bra att förbereda sig va?

morgonen var tung, Jaz-planen hade övning kl 9 på morgonen, som alla andra tisdagar!
trött på F17, nu börja dom flyga igen ....
fundera på om man ska packa lite idag kanske? - lite sådär "mindre viktiga" saker typ.
som jag inte anväder, inte för att det är stressigt, mest bara för att man vet att det närma sig då (a)

linn kommer väl hit ikväll iaf, vi ha bestämt att hyra nån film sen spela Playstation 2 hela natten, will be awesome!

drömde självklart inatt att vi åkte till grekland, ALLT gick åt helvete.
passet var inte med, jag tog fel hiss och hamnade i spaniens avdelning ( ja man tog den hiss vilket land man skulle till)
helt sjukt och skrämmande, men jag hade tur, jag var över 18 så kunde använda mitt körkort ;P hehe!
aja, jag ska inte glömma mitt pass iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback