tjingtjing! nu drau jag.

skulle ju träffat farmor, men ICKE så var hon inte hemma.
typiskt när man väl ska upp dit.
köpte iaf mitt nässpray, åksjuktabletter ( jag ska inte spy ) och så nagelsax.
orka inte asa ner en riktigt köksax ner där;P
träffade kent, min gamla körskole-lärare.

Kent: heeeeej malin, kom ge mig en kram!
jag: heeeej!
Kent: börjat skolan nu?
jag: nej imorgon, fast åker till Grekland inatt iaf, hehe
Kent: jaså? jag åker också inatt .. vart i grekland?
jag: äh, kreta?
kent: jag med :s
jag: chania?
Kent: ah, DET ÄR Fan att man aldrig få vara ifred när man ska nånstaaaans.
jag: tror du jag ville träffa dig av alla där nere då :'(

åh, saknar nästan att köra med honom, så lätt och härlig människa att prata med.

aja, sen kom sofia efter sin körlektion, hon är på G nu asså, gytt det ... slipper jag köra jämt (;
lite glass blev det, lite skitsnack blev det och jävla mkt solande, STRÅLANDE väder här ..
och nu ska jag till ett ännu strålare väder.

kommer inte skriva mer förens nästa helg då jag kommer hem.
nu ska jag sola ihjäl mig, äta gott, dricka gott, bli brun, bada, snorklar och FOTA hela grekland!

ska bli så skööööönt att slippa tjockis nu 9 dagar! FYFAN.
gnäll på honom hela jävla tiden och alltid SÅ SATANS mkt frågor.
och så gärna ska han ställa om dom 67 gånger för att han tkr det är jätte roligt ...
sen ropa han på mig, KOM jag vill prata, då skriker jag, KOM SJÄLV om du vill nåt ..
så håller vi på så, jag behöver inte prata med honom, vill han nåt få han komma, latejävel!

nahe sticker nog till fredrik så tidigt som möjligt ikväll eftersom hans mor kör oss till Sturup sen.
ska bara börja packa nu typ (: haha! SEG JAG ÄR!

BYYYEEBYEEE SWEDEEEN!!!!

Kommentarer
Postat av: Em

Hej! Allt bra med dig idag? :)

2009-08-22 @ 12:02:58
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback