malmö och greveholm.




är det inte världens finaste bild? jag må tror det.
vid 9 lämnade vi Ronneby och var i malmö lite över 11, vi ska ha pakering.
så in på nån gustav adolfs pakering med 1000 platser, där kommer vi först inte in.
massa bommar och vi vet ingenting, vi fråga folk och kön växte, TILLSLUT kommer vi in.

sen var det dags att titta runt, hittade två byxor, ett par jeans för 149 jävla kronor :O helt sjukt.
sen ett par gråa mjukisbyxor som jag letat sönder mig efter (; toppen det!
vi åt thai mat, sprang runt och lyssnade på skåningar ...
vi hade sån jävla tur med vädret .. det regnade när vi var inne i alla affärer och var uppehåll när vi gick ute.

när vi väl ska ut ur pakeringshuset är vi först i fel hus och härja, kom vi på sådär 20 min sen.
hitta sedan inte den vi ska till, ta sådär 20 min, sen jävlar .. men då kommer vi inte ut ur detta jävla phus.
jag fattade ingenting, kön växte igen, folk var som galna! HAHAHA! vi höll seriöst på att dö.

men ut kom vi och tillslut bestämde vi oss för att leta upp allas vårt älskade greveholm.
DET TOG TA MIG SATAN 2 TIMMAR! det ligger LITE utanför lund, men vi var enda borta i sjöbo och härjade.
även i veberöd där hela släkten bor OCH lite i dalby med (;
ingen i hela satans sjöbo visste vad hjularöd låg eller vad greveholm var ...
tillslut hitta vi denna gosse och då var vi ju inte alls långt ifrån.

FY SÅ MÄKTIGT DET VAR!!!! greveholm, kan ni fatta .. världens bästa julkallender och vi ha varit där.
mäktigt och vi sjöng låtarna hela vägen hem och upprepade repliker (:

nu är jag trött som fan, sov bara 2-3 timmar inatt ... behöver en fet sömn, men först MER BILDER (:


vi har rört greveholm!




så overkligt, jag ha tagit bilderna .. men det ser ut som film och det är inte verklighet ännu för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback