låt mig sova!

blir snart galen.
sov en bara en timme inatt också.
jag hatar att ha sömnproblem, inte en enda gång på hela sommaren har jag sovit EN hel natt.
är det kanske för mycket begärt att man ska få sova.
jag är så trött, ögonen rinner men nej ändå ska jag inte kunna sova.
jag vet att jag ha super hörsel och hör allting .. inatt störde en Cola burk mig, man hörde kolsyran pysa lite där i.
slängde ut den och så kom nästa jobbiga objekt.

nu ska jag hitta mig en bra fotbolls match FÖRSÖKA sova för annars vill jag dö.

aja bara 12 dar till kreta nu iaf.

Kommentarer
Postat av: JENNIE

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN, FRÅGA VAD SOM HELST.

FIN BLOGG FÖRESTEN :) <3

2009-08-08 @ 23:17:41
URL: http://jenniemmatsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback