fest plus magvärk gå inte ihop.

kvällen bestod av lite fest hemma hos sofia i den nya lägenheten.
dock har jag haft så ont i magen hela dagen och huvudvärk så drog hem nu "/
hatar att ha ont i magen, speciellt så man inte kan leka!
men det var trevligt, och spelades Supermario och lyssnade på RIKTIGT DÅLIG MUSIK!

FUCK min mage, nu ska jag väl sova om jag kan, ska försöka vara uppe sådär 9:55 imorgon.
VM i friidrott börja då (: viktigt att man ta vara på varje sekund, och så börja fotbollen! fyfan vad bra.
snart börja fotbolls EM för damer också, det kan duga ibland!
augusti är en bra månad - känner jag.
kommer ni ihåg Greveholm låten?
kanske var vi 91:or lite för små, kanske kommer vissa ihåg, om ni inte sätt måste ni se!
jag älskar den, och den bör gå igen, 1996 var ett bra tag sedan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback