boring!

haft sån jävla huvudvärk hela dagsaten ... och alltid när jag redan mår smådåligt vill min kropp jävlas lite extra (;
så lite magont slängde den in också ... eller lite&lite!

fundera på att sova, titta på lite csi kanske, sista avsnittet på 4:e säsong nu, börja väl på 5 imorgon då (;
lite greveholm också kanske!
lägger in härlig 7 sanningar om älskade mig också.(mest för att jag ha tråkigt)

1. jag är inte super sugen på grekland längre, men det kommer väl!
2. jag önskar jag njöt lite mer när vi var vid greveholm, varför åkte vi efter 30 minuter?
3. jag seriöst HATAR twillight filmen ... hur folk kan älskar dom är helt oförståligt.
4. jag längtar lite till hösten, mest för varm oboy, en varm brasa, en varm filt, regn utanför och en bra film!
5. jag stör mig på att människor tror att mode är det som visas i tidningar ( vad det nu finns för brud-tidningar) jag läser dom när jag är hos min kompis, "JAG ÄLSKAR MODE" - men älskar ni verkligen det modet som är på såkallade Catwalken? nej jag tror inte ni gör det ... kolla på en modeshow, ni skulle ALDRIG ta på er dom kläderna till vardags! mode finns inte i tidningar, där har tidningarna samlat ihop nåt eget som kändisar bär.
6. jag tycker att Chinos eller hur det stavas, ni vet byxorna? är det fulaste som finns :D
7. jag äääälskar att spela ishockey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback